2013. március 19., kedd

Part 3.:)

*Lilian szemszöge*


Zayn meg csókolt ...!! Ezt nem hiszem el.. Te jó ég , de nem az nem lehet hisz még csak 2 napja ismerem .. 
- ümm..- toltam el magamtól.. Mire ő fel húzta a szemöldökét..
- Mi a baj.?..- kérdezte és láthatóan össze zavarodott..
- Nem túl korai még ez.? Mármint alig ismerlek..- Néztem mélyen a szemébe..
- Akkor gyere menjünk el és ismerj meg..- Kacsintott Zayn majd meg fogta a kezem fel húzott az ágyról..
- El ugrok haza fel kapok valami értelmes ruhát és el viszlek valahova ..- Azzal el akart menni , de én utána szóltam..
- És milyen ruhát vegyek fel.?
- Legyen bikini rajtad meg valami rövid..- Újra kacsintott közben egy rossz fiús mosolyt is villantott. Erre én is el mosolyodtam .. Kedvelem őt.. Mikor hallottam az ajtó csapódást el kezdtem készülni.. Nem értem miért kell bikini , de legyen fel veszem aztán majd lesz valami.. Hajam egyenesen le engedve hagytam fel vettem a pánt nélküli amerikás bikinim és mellé egy rövid egybe ruhát aminek a pánt nélküli tetejénél egy neon zöld csík volt.. Hozzá egy föld mintás sarut .. Sminket inkább nem mert még le folyik és Zayn világgá megy..AZt meg nem szeretném..
- Kopp kopp..Be jöhetek.?..- hallottam Zayn hangját majd mikor be dugta a fejét meg láttam kissé borostás arcát..
- Gyönyörű vagy..
- Köszönöm..Te meg helyes..- kacsintottam lassan olyan leszek mint ő..
**

Épp sétáltunk amikor Zayn meg fogta a kezem..



Csak mosolyogtam inkább hagytam.. Olyan aranyos volt rám se nézett , de tudta mire gondolok kezdem meg szeretni őt..

**

Egy partra hozott.. Ahol van egy ház.. Nem túl nagy csak egy szoba egy konyha és egy fürdő szoba van benne ja meg van egy terasz amiről nagyon szépen látszik a part és a naplemente ami épp tükröződik a vízen.. Csodás..
- Ússzunk egyet ..- kiabálta majd futni kezdett a víz irányába én le kaptam a ruhámat és el kezdtem rohanni  utána .. Mikor be értem Zayn-hez akkor vettem észre hogy nagyon mély a víz így Zayn egyik kezével meg fogta a derekam és úgy tartott fent a másikkal meg fogta az arcom és meg csókolt addig én a kezem a mellkasán tartottam ..


 
Miután meg csókolt a szemembe nézett pár percig csak csöndben nézett ..
- Annyira gyönyörű vagy ..- Vörösödni kezdtem Sose mondták nekem hogy gyönyörű.. Amit Zack mondott hogy mennyi barátom volt már na az butaság.. 3 barátom volt ami komolyabb.. De ez már teljesen mind egy..
- Min gondolkozol .?..- Nézett rám kérdőn..
- Ooh én csak.. Semmi..- Majd meg csókoltam..

**

Még egy ideig ott úszkáltunk most viszont én már le zuhanyoztam épp Zayn van bent én addig össze ütök valami vacsit.. A barátom hozott át 3 napra elegendő ruhát.. Addig itt akar lenni.. Teljesen el zárva a külvilágtól .. Csak Világításunk és tévénk van semmi más , de én így is meg vagyok.. 
- Mit csinálsz hercegnőm.?..- ölelt meg hátulról Zayn..Mikor meg fordultam meg csókolt..
- Csak egy kis vacsorát..- suttogtam ajkaiba..
- Nem vagyok éhes.. Másra van szükségem..- Apró csókokkal lepte el nyakam..
- Zayn.. Ne kérlek nekem ez még korai..
- Oké ahogy akarod..- És el indult a szoba felé..
- Nem szeretnék veszekedni..- futottam utána 
- Nem nyugi.. nincs semmi baj meg értelek..- puszilta meg a homlokom..
- Rendben le oltom a villanyt és megyek utánad..- Ő csak bólintott majd be ment gyorsba le oltottam a halványan világító villanyokat és mentem hozzá.. Be bújtam mellé mire ő felém hajolt és az orromra adott egy puszit. 



Aztán vissza feküdt de én át másztam a másik oldalra és fejem a ki gyúrt mellkasára hajtottam.. Ő csak meg ölelt 


*Reggel*

Hamarabb keltem mint ő .. Így úgy döntöttem le zuhanyzok ,fel öltözöm és csinálok valami reggelit..A hajam most nem vasalgattam hagytam göndören és fel fogtam ..
Mikor ki mentem a fürdőből el indultam a konyha felé csináltam rántottát és egy kis teát hiába vámpír Zayn , de neki is ennie kell rendes ételt egy héten többször is..
Be mentem hozzá és egy csókkal ébresztettem fel..



Persze rögtön fel ébredt és álmos tekintettel nézett rám..
- Jóó reggelt ..- pusziltam meg majd fel akartam állni , de ő vissza húzott és meg csókolt..
- Neked is szépség..
Miután ki szállt az ágyból le indultunk meg reggeliztünk és el ment fel öltözni..
**

- Na és a mai napot itthon töltjük?..- kíváncsiskodtam mikor ki lépett a szobából..
- Úgy gondoltam hogy van itt körül belül  fél órára egy vidám park el mehetnénk oda..- mosolygott miközben fel vett egy pulcsit .. Most én is hosszú ujjúba öltöztem mert elég hűvös reggelünk van..Zayn pulcsija volt rajtam ami elég nagy volt rám..

**
Már lassan ott vagyunk végre.. 



Sétáltunk és mikor oda értünk meg láttunk egy nem túl kívánatos személyt.. Zayn be dühödött..


Remélem tetszett úgy döntöttem még ma meg írom mert volt ihletem is meg kedvem is szóval tessék és bocsánat a sok képért , de nem tudtam meg állni hogy ne rakjam bele:$ <3 Csókpuszi:) <33

2 megjegyzés: