2013. március 18., hétfő

Part 2.:)

Part 2.:)



Reggel mikor fel ébredtem Zayn nem volt mellettem .. Gondolom dolga volt vagy egész egyszerűen meg unt.. Lassan ki másztam az ágyból bele bújtattam az ágyam mellett heverő papucsomba lábaimat majd el indultam fehér ajtóm felé ami az emeleti folyosóra vezetett .. A lépcső felé vettem az irányt mikor le értem motoszkálást hallottam a konyha felől.. Gondoltam anya az.. Mikor oda értem Zayn ügyetlenkedett a nagy konyhában.. 
- Gyite paci..- ugrottam a hátára.. Meg ijedt és a pohár ami a kezében volt a földön landolt .. 
- te teljesen őrült vagy ..- "kedveskedett" és közben nevetett a barátom mire én le ugrottam a hátáról 
- Mit csináltál amúgy ?.- kérdeztem majd el kezdtem fel takarítani a pohár maradványokat 
- Hát meg akartalak lepni egy kis reggelivel..- mosolygott majd le hajolt hogy segítsen , de akkor meg vágta egy szilánk a kezem.. Zayn hatalmasakat nyelt közben el fintorodott ..
- Lill menj fel a szobádba..- utasított 
- De miért.? Tudom hogy bírod a közelségem .. Bízom benned..- egyre közelebb és közelebb léptem hozzá , de ő tartotta a távolságot
- Lilian menj el a közelemből..- próbált ritkán levegőt venni hogy ezzel is csillapítsa a vérszomját.. 
- Nem ..
- Ne makacskodj.. Az életeddel játszol ..
- Tudom hogy nem bántanál...- mikor ezt ki mondtam a kezébe vett egy törlő kendőt és azt tekerte sebesült ujjamra.
**

Pár percig teljes csöndben álltunk agymás előtt mire én meg törtem azt..
- Tudom hogy nem bántanál..
- Én nem , de a bennem lévő ösztön hogy meg öljelek erősebb mint én..- mondta halkan..Én csak derekára tekertem kezem fejem a mellkasán pihentettem ő is át ölelt közben fejem apró puszikkal halmozta el.. 
- Hogy csinálod ezt?.- kérdezte nem értettem mire gondol ezért össze húztam szemöldököm.. 
- Mire gondolsz.?..
- Amit ki váltasz belőlem gyengédség , mosoly , szeretet , boldogság és féltés .. Hihetetlen vagy.. - mosolyodott el..
- Egész egyszerűen szeretem látni amikor boldogok körülöttem az emberek ..
- De én nem csak boldog vagyok hanem a legboldogabb.. Ma reggel mikor fel ébredtem és azt láttam hogy erősen magadhoz szorítasz hihetetlen érzés töltött el .. Olyan amilyet még akkor se mikor halandó voltam.. 
- Ennek örülök, de jobban bele gondolva kit féltesz?.-kérdeztem fel pillantva rá
-  Hát téged.. Szeretnélek mindentől és mindenkitől meg védeni.. - mondta mosolyogva..
- Zayn .. Köszönöm..
- Mindig vigyázni fogok rád.. - mosolygott még mindig  .. 
**

Miután meg reggeliztünk úgy döntöttünk el megyünk járunk egyet.. 
- El meséled hogy miért kell engem védened?..- kérdeztem félve 
- Idővel mindent meg tudsz..
- Én nem tudok kétségek közt élni... Kérlek mond el..
- Mondtam ... Idővel meg tudod..- Erre már nem tudtam válaszolni.. Furcsa nekem ez az egész és valahogy az is idegesít hogy mi lehet Jess-el.. Az a Harold gyerek nem valami szimpatikus .. Na meg hogy ő is vámpír.. De egy biztos hogy ha valami baja lesz Jessicának meg ölöm és nem érdekel hogy bármelyik pillanatban ki szívhatná belőlem az utolsó csepp vért is..
- Lill min jár az agyad.?..- Szakította félbe viszonylag hosszú gondolat menetemet Zayn..
- Semmin..- túl gyorsan válaszoltam és éreztem hogy kutatni fog a fejemben..
*Csrr csrr csrr*
Hallottam a telefonom csörgését ami a zsebem felől jött..Gyorsan ki kaptam onnan és fel vettem..
- Igen.?..- szóltam bele 
- Lilian te vagy az.?..- hallottam egy ismerős hangot .
- Igen én vagyok az ...Zack mit akarsz.?..- flegmán kérdeztem soha , de tényleg soha nem hívott Liliannek.. Mindig vagy Lill-nek vagy valami furcsa beceneven hívott.. 
- Találkozhatnánk.? Szükségem van rád..- mondogatta rekedtes hangján..Mondjuk azt nem értettem hogy miért van rám szüksége , de bele egyeztem.. Én mindig ott vagyok neki 6 éves korunk óta..
- Okés.. Nálam.?..- kérdeztem sietősen
- A parkban jobb lenne
- Akkor a parkban 10 perc múlva..- Meg sem várva a válaszát ki nyomtam a készüléket..
- El kell mennem .. Zack beszélgetni akar..- épp indultam volna , de el kapta a csuklóm..
- Nem mehetsz sehova egyedül.. Vigyáznom kell rád..
- Ő a barátom.. Nem fog bántani..
- Legalább távolról had kövesselek..Kérlek..
- NEM Zayn.. Nem tartozik rád a magán élete..
- Jó.. De akkor kénytelen leszek bele nézni a gondolataidba..
- Zayn fejezd be..!!.
- Ne nehezítsd meg a dolgom .. Nekem meg kell védenem téged.. 
- Hagyj békén .. - Azzal el indultam a park felé.. Futottam mivel késésben voltam.. 
**

- Szia Zack..- öleltem meg mikor oda értem..
- Helóka..Gyere üljünk le..- Majd le ültünk a mellettünk lévő padra.. 
- Miről szerettél volna beszélni.?..- érdeklődtem miközben arcát fürkésztem
- Én nem is tudom hogy hogy mondjam el.. 
- Mit Zack ..? Ne szórakozz már..- idegesen kopogtattam a padot ujjaim végével..
- Én.. én.. Sze-szeretlek..- suttogta halkan .. 
- Hát persze Zack én is szeretlek..- mosolyogtam rá félénken..
- De Lill én nem úgy..- Mondta majd meg fogta az arcom magához húzott és meg csókolt.. Nem tudtam fel fogni mi történik.. Épp a legjobb barátommal csókolózok.. Miután kapcsoltam el löktem magamtól.. 
- Ez meg még is mi.? Te normális vagy.? Zack mi csak barátok vagyunk..- kiabáltam miközben fel álltam..
- Te nem lehetsz csak a barátom.. 12 éves korunk óta el tűröm hogy más pasijaid vannak.. De már nem bírom elegem van.. Téged akarlak Lilian.. Nem mást..! Értsd meg .. Szenvedek nélküled azzal a ribanccal is csak azért voltam hogy hát ha el tudlak majd felejteni , de nem megy..- Szavaitól a hideg át járta testem.. Ez azt jelenti hogy ő 12 éves korunk óta szerelmes belém.?Legjobb barátok vagyunk.. 
- Nem mondasz semmit.?..- feszülten kérdezte .. Féltem hogy nem találom meg a hangomat .. Nem mertem meg szólalni.. Könny cseppek gördültek le arcomon..
- M..m..még is mikor akartad ezt el mondani nekem..?..- ideges voltam
- Nem akartam el mondani , de már nem bírtam.. Ki dobtam Sami-t nem ment vele.. 
- Sajnálom , de nekem ez sok.. Én nem érzem ezt.. Nekem te a legjobb barátom vagy..- zokogtam 
- Értem , de nem tetszik.. Most velem jössz.. - azzal el kapta a bal karom és vonszolni kezdett..
- Zack ez fáj .. Engedj el.. - Visszából a szabad kezemmel le kevertem neki egyet , de ment tovább ..
- ENGEDD EL.!.- Hallottam Zayn ideges hangját.. Majd szembe kerültem vele..Zack el lökött..Pont Malik felé..Én gyorsan fel álltam és a barátomhoz futottam.. Majd a szemébe néztem kezem az arcára tettem és nyugtatgatni kezdtem..
- Hé nyugodj meg.. Oké.? Nincs bajom.. Zayn néz rám..- Tekintetem próbálta kerülni..
- Zayn nézz rám.. Nyugalom oké.? Rendben vagyok..- Mondogattam mire rám nézett.. 
- Még látjuk egymást Lilian Black .. - mondta Zack majd el ment be ült a kocsijába és el hajtott.. 
- Jól vagy.?.. Ha még egyszer meg látom hogy hozzád ér..- mondta idegesen miközben Vámpír fogait ki eresztette szeme fekete lett és mély gyűlöletet láttam benne..Be vallom meg ijesztett..
- Nyugodj meg jól vagyok nem bántott..- Bújtam oda mellhasához.. 
- Jól esik a közelséged , de most tartsd magad távol tőlem..- Reakciómra kuncogni kezdett.. 
- Nyugalom .. téged nem bántanálak..- ölelt meg majd egy puszit nyomott nyomott a homlokomra .. 
*Zayn szemszöge* 

- Sajnálom hogy nem hallgattam rád..- pillantásában meg bánást véltem fel fedezni.. 
- Semmi baj , de nem tudom mi lett volna hogy ha nem követlek..- válaszom meg lepte őt..
- Követtél.? Mondtam hogy Ne..
- Na és ha nem követlek és bánt.?..
- Nem tette volna..- mikor ezt ki mondta rá néztem a liluló és kékes foltú karjára ..
- Ő nem ilyen,,- Még midnig védi azt a gyereket pedig bánthatta is volna..
- Zayn ne olvass a fejemben kérlek..- Nem tudom hogy , de érzi amikor a fejében vagyok.. Amikor látom a  gondolatait .. Miközben a fejében "mászkáltam" fel fedeztem egy gondolatát. Meg akart csókolni , de én meg előzöm.. *gondoltam*.. 

**
Már a szobájában vagyunk épp az ágyon fekszünk mikor én meg fogtam az egyik kezemmel az arcát a másikkal az ölembe húztam és meg csókoltam..



2 komment után jön a kövi:) Csókpuszii:D<3

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó :) Tetszik ez a rész...sokkal hosszabb :) Mikor lesz következő?? :D

    VálaszTörlés