2013. február 26., kedd

Prológus

Prológus:)


Szinte tökéletes az életem.. Azt kivéve hogy nincs pasim nincs apám vagy is valahol van , de nem ismerem barátom se sok van.. Csak Jess és Zack , de mivel az utóbbinak barátnője van így nem sokat foglalkozik a barátságunkkal inkább el viszi bulizni,mozizni vagy ide oda.. Hogy be valljam már nem is érdekel.. Legyenek boldogok , de az a hárpia csak ki használja tudom.. Ismerem már.. Csak a pénze kell neki.. Régen jóba voltam vele mondhatni BFF.ek voltunk , de rá jöttem hogy csak azért van velem mert anyu jól keres semmi másért.. Majd rá jön Zack is... Előbb-utóbb.. Na,de térjünk vissza rám.. Mivel ma volt az évzáró nem mellesleg 17 éves vagyok ezért el megyek Jess-el bulizni egy  közeli Disco-ba.. Már készülődök úgy döntöttem ma "Ki rúgok a hámból".. Amúgy Lilian Black vagyok..
**
Már el indultunk egy sötét el hagyatott Parkon megyünk keresztül .. Elég félelmetes.. Mind egy is túl éltük.. Mikor ki értünk a Parkból rögtön meg pillantottuk a szórakozó helyet ahol hosszú sor állt.. De oldalt ki lógott 1 srác aki épp egy üveg Vodkát iszogatott a falnak dőlve.. Miközben körülnézett meg akadt a pillantása rajtunk vagy is ahogy láttam inkább engem nézett.. Tekintete fagyos volt le írhatatlan mit éreztem olyan volt mint a sötétség nem láttam benne semmit .. 
- Hé neked meg mi bajod?.- lökött meg Jess miközben a srácot bámultam aki mohón kortyolta az italát.. Több méterre voltunk tőle még is láttam hogy mennyire csillogó gyönyörű barna szemei vannak.. Hihetetlen pasi pár perce pillantottam meg , de olyan mint ha mindene vonzana engem,de hogy be valljam a jelenléte félelmet keltett bennem.. Sosem éreztem még ilyet és azt hiszem nem is fogok.. 
- Nem hallasz ?..- szólt oda hangosabban a barátnőm..
- Ömm .. izéé. de hogyne persze.. Menjünk.. - mondtam majd el indultunk .. Be álltunk a sorba és észre vettem hogy a srác aki az előbb kint iszogatott már az őrök épp engedték be , de akkor el indult felénk .. Mikor oda ért észre vettem milyen magas az én 160 centimhez képest ő óriás.. 
- Be vihetlek titeket előbb és nem kell sokat várnotok..- mondta majd hozzá ért a karomhoz.. Testem át járta a hideg.. Érintése akár a jég és a hangja is mély volt .. Eléggé meg rémültem .. 
- Igen persze..- mondta Jessica .
- Én öm..öm..ümm ki várom a sorom inkább..-dadogtam majd el húzódtam az ismeretlen sráctól ..
- Nem eszünk meg..- lépett oda egy másik göndör hajú zöld szemű srác.. 
- A magad nevében beszélj haver..
- NA jó Sziaasztok..- mondtam majd el indultam volna ha nem kapta volna el a kezem a "Vodkás srác"
- Csak hülyülünk bébi nyugi..- mondta rossz fiús mosollyal az arcán.. 
- Nagyon nem jó poén..
- Meg ne ölj..- Nevetett
- Nehéz lenne..- Kuncogott a zöld szemű
- Akkor be visztek..?.- nyávogta Jess
- Menjünk már..- mondtam majd el indultam be fele 
- Nem vagy kíváncsi a nevemre.?..- jött utánam a rossz fiú
- HA azt mondom nem akkor is el mondod szóval.?..- mondtam
- Zayn Malik vagyok és te?..
- Lilian Black. , de csak Lill..- mondtam mikor be léptünk a klubba .. 
- Gyönyörű név akár csak te.. - bókolt Zayn
- Köszönöm , de most megyek táncolni..
- Esetleg táncolnál velem?..- kérdezte mélyen a szemembe nézve.. Az eszem azt súgta maradjak tőle távol , de a szívem azt akarta hogy közel legyek hozzá.. Nem tudom mit tegyek félek tőle , de vágyom a közelségére.. 

Remélem tetszett a Prológus ill. az első részből egy kis "ízelítő.. :)" Ha igen Iratkozz fel.. :)

1 megjegyzés: